شنبه, ۴ تیر ۱۴۰۱ / قبل از ظهر / | 2022-06-25
تبلیغات
کد خبر: 56223 |
ارسال توسط :
8 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

همه سبزیجات گزینه‌های عالی برای بچه‌ها می‌باشند و برخی از بهترین سبزیجات برایکودکان سرشار از فیبر، ویتأمین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند. بسیاری از این سبزیجات عطر و طعم فوق‌العاده قوی ندارند و مناسب برای افراد حساس می‌باشند. در اینجا چند مورد از این سبزیجات آورده شده است:

همه سبزیجات گزینه‌های عالی برای بچه‌ها می‌باشند و برخی از بهترین سبزیجات برایکودکان سرشار از فیبر، ویتأمین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند. بسیاری از این سبزیجات عطر و طعم فوق‌العاده قوی ندارند و مناسب برای افراد حساس می‌باشند. در اینجا چند مورد از این سبزیجات آورده شده است:

  •  کلم بروکلی
  • هویج
  • گل کلم
  •  کرفس
  •  خیار
  • فلفل شیرین
  •  سیب زمینی‌های شیرین
  •  گوجه فرنگی

چه نوع دستور العمل‌هایی برای تهیه غذا با سبزیجات وجود دارد؟

 مار‌های خیار:

سه خیار را از وسط نصف کنید تا شش شکل نیمه ماه داشته باشید. برش‌ها را بچینید تا بدن «مار» ایجاد شود و یک تکه هویج رنده شده به آن اضافه کنید تا یک زبان ایجاد شود.

 پیتزای گیاهی:

روی سیب زمینی را با گل کلم و سس گوجه فرنگی و پنیر رنده شده بپوشانید و سپس روی آن‌ها فلفل دلمه‌ای قرمز و زرد، قارچ و کلم بروکلی بریزید.

 صورت سیب زمینی:

یک سیب زمینی پخته یا سیب زمینی شیرین بپزید و اجازه دهید فرزندتان آن را با سبزیجاتی که خودش انتخاب می‌کند مانند گوجه گیلاسی برای لب، کلم بروکلی برای گوشواره و زیتون برای چشم تزیینش کند.

 کرپ سبزیجات:

فلفل دلمه‌ای خلال شده، لوبیا سیاه پخته شده، هویج و پنیر رنده شده را روی نیمی از تورتیلا بریزید. نان تورتیلا را تا‌ زده و از هر طرف برای چند دقیقه بپزید تا کمی قهوه‌ای شود.

 

چگونه کودک را به خوردن سبزیجات تشویق کنیم؟

 پوره سبزیجات درست کنید:

سبزیجات پوره شده به راحتی می‌توانند در وعده‌های غذایی اصلی مخلوط شوند. به عنوان مثال پوره گل کلم یا کدو زرد را به پنیر اضافه کنید یا آن را بین لایه‌های لازانیا قرار دهید.

سبزیجات را به سایز دستور غذایی اضافه کنید:

می‌توانید کدو سبز، چغندر یا هویج را خرد کرده و با نان، کوفته و همبرگر مخلوط کنید.

 از سبزیجات رشته‌ای استفاده کنید:

می‌توانید رشته کدو سبز، خیار، چغندر یا سیب زمینی شیرین را با همدیگر مخلوط کنید.

 از آب سبزیجات استفاده کنید:

آب هویج را به آب سیب اضافه و سرو کنید و یا آن را با یخ مخلوط کنید تا یک شیک درست شود (ماست را اضافه کنید تا به اسموتی سبزیجات میوه تبدیل شود).

آبمیوه‌ها را به صورت بستنی در بیاورید:

آب میوه‌ها را در قالب یخ بریزید و در فریزر بگذارید تا منجمد شود.

 

منبع:

www.whattoexpect.com

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله اینترنتی بیلونه در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    4/1AX4XfWh-pQlytkVxiuowtErVz_LNOCxRsPQucxEwCd7okuzdHYLvedSlFnw