دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱ / قبل از ظهر / | 2022-10-03
تبلیغات
کد خبر: 60365 |
ارسال توسط :
34 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

تبلیغات گوگل بی رقیب در دیجیتال مارکتینگ مجموعه: اخبار علمی و آموزشی تاریخ انتشار : دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۱۰ یکی از موثرترین و بهترین روش های بازاریابی و دستیابی به اهداف، تبلیغ در گوگل می باشد. تبلیغات هدفمند بر اساس نیاز و نوع کسب و کار تعریف می شود. هر چقدر میزان اثر بخشی […]

تبلیغات گوگل بی رقیب در دیجیتال مارکتینگ

یکی از موثرترین و بهترین روش های بازاریابی و دستیابی به اهداف، تبلیغ در گوگل می باشد. تبلیغات هدفمند بر اساس نیاز و نوع کسب و کار تعریف می شود. هر چقدر میزان اثر بخشی یک تبلیغ بیشتر باشد و بر مخاطبان فعال بیشتری اثر کند، آن تبلیغ مفید تر و هدفمند تر می باشد.

 

امروزه انواعی از روش های تبلیغات مختلف وجود دارد که بعضی آن ها کارساز نمی باشند. قطعا شرایط و عوامل مختلف زیادی بر اثرگذاری تبلیغات تاثیر می گذارند. مهم ترین راه جهت دستیابی به تبلیغات در گوگل، استفاده از پلتفرم و سازمانی جهت تبلیغات می باشد که مزیت های رقابتی برای شما به ارمغان بیاورد که هیچ نهاد دیگری قابلیت ارائه آن را به شما در جهت کسب رضایت حداکثری را نداشته باشد.

 

دیجیتال مارکتینگ

نیل پاتل که یکی از برترین دیجیتال مارکتر های دنیا محسوب می شود، دیجیتال مارکتینگ را به این شیوه تعریف می کند: « به هر نوع بازاریابی خدمات و محصولات که از طریق وسایل الکترونیکی و رسانه ها انجام شود، دیجیتال مارکتینگ می گویند. » حال با توجه به تعریف فوق بهترین رسانه ارتباطی جهت انجام تبلیغات هوشمندانه کدام است؟ اینک وقت بررسی آن رسیده که بدانیم کدام یک از راه حل های تبلیغاتی موجود می تواند خدماتی را ارائه دهد که ما را از رقبایمان پیش بیندازد.

 

دیجیتال مارکتینگ, تبلیغات در گوگل, تبلیغات گوگل بی رقیب در دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

 

انواع کانال های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ کانال های مختلف و زیادی دارد. افراد می توانند از طریق این کانال ها به مخاطبان فعال خود دسترسی پیدا کنند و کسب و کار خود را تبلیغ کنند و به اهداف خود دست یابند. هر کدام از این کانال ها مزایا و معایب خود را دارد. شما باید با توجه به نوع کسب و کار و نیاز خود، کانال بازاریابی مناسب را انتخاب کنید.

 

دیجیتال مارکتینگ شاخه های مختلفی از جمله افیلیت مارکتینگ، بازاریابی درونگرا، روابط عمومی آنلاین، محتوا حمایت شده، اتوماسیون بازاریابی، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات کلیکی، جستجو پولی، بهینه سازی موتور جستجو، بازاریابی محتوا و… دارد. شما می توانید از هرکدام از آن ها جهت دستیابی به هدف خود استفاده کنید.

 

در ادامه شما را با بی رقیب ترین پلتفرم دیجیتال مارکتینگ آشنا می کنیم که برای انواع کسب و کار ها مناسب می باشد.

 

تبلیغات گوگل؛ بی رقیب ترین

بررسی آمار های جستجوی کاربران در اینترنت نشان می دهد که ۹۲.۷ درصد از جستجوی کاربران از طریق موتور جستجوی گوگل صورت می پذیرد که نشان از قدرت و محبوبیت این موتور جستجو در بین تمامی رقبای خود دارد. با بررسی دقیقتر این آمار به نکات جالب توجهی می رسیم که بیان آن ها به بی رقیب بودن گوگل صحه می گذارد.

 

میزان جستجویی که روزانه در دنیا در گوگل انجام می شود بیش از ۶ میلیارد جستجو عنوان شده است، اما این آمار در ایران به روزانه ۱۴۰ میلیون جستجو می رسد. با نگاهی بهتر به آمار می توان دریافت که ۲ هزار جستجو در ثانیه در ایران با موتور جستجوی گوگل صورت می پذیرد که گویای فرصتی بی نظیر برای کسب و کار ها می باشد.

 

حال باید این سوال را از خود داشته باشید که چه میزان از این جستجوها سهم شماست؟ و اگر شماهم سهمی در این آمار دارید چقدر توانسته اید سهم بازار را از آن خود کنید. آیا بهتر نیست با خدمتی که خود گوگل در اختیار کسب و کار ها گذاشته است سرنوشت تجارت خودتان را تغییر دهید؟

 

بر اساس آمار منتشر شده الکسا تنها ۰.۷۸ درصد از جستجو کننده ها (یعنی کمتر از یک درصد) بر روی نتایج ظاهر شده در صفحه دوم گوگل کلیک می کنند. این نماینگر آن است که بیش از ۹۹ درصد کاربران فقط به نتایج صفحه اول و به تبع آن نتایج بالای صفحه اول توجه خواهند داشت که بیش از پیش به اهمیت تبلیغات در گوگل اشاره دارد.

 

تبلیغات گوگل در دیجیتال مارکتینگ, انواع کانال های دیجیتال مارکتینگ, بی رقیب ترین پلتفرم دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات در گوگل

 

قطعا تا به حال حین جستجو در گوگل به لینک ‌هایی برخورد داشته اید که علامت Ad در کنار آن ‌ها بوده است. این لینک ‌ها تبلیغاتی هستند که به نتیجه‌ جستجوی شما مرتبط بوده‌ و در صدر جستجوها نمایش داده می شوند. این همان سرویس گوگل ادز می باشد و شما هم می‌توانید به ‌راحتی این کار را انجام دهید و این فرصت بی نظیر این امکان را به شما می دهد که رقبای خودتان را پشت سر بگذارید.

 

گوگل چندین مزیت بزرگ دارد که باعث شده در تبلیغات پیشتاز باشد، سرویس گوگل ادز شرکت گوگل بیشترین حجم از درآمد آن را تشکیل می دهد. در تبلیغات گوگل شما دنبال مشتری نمی‌ روید و این مشتریست که جذب شما می ‌شود. مشتری با توجه به کلمات کلیدی که جستجو می‌کند، محصول و سایت شما برای او نمایش داده می‌شود.

 

شبکه گوگل و شبکه جستجوی گوگل چیست؟

هنگامی که صاحبان کسب و کار و شرکت های تجاری از گوگل ادز استفاده می کنند به شبکه گوگل (Google Network) دسترسی پیدا خواهند کرد. شبکه جستجوی گوگل (Search Network) و شبکه نمایش گوگل (Display Network) دو بخش شبکه گوگل هستند. نتایج جستجوی متنی مرتبط با شبکه جستجوی گوگل که تبلیغ شما را بر اساس کلمات کلیدی موجود در جستجوی کاربران نشان می دهد و تبلیغات ویدئوی بنری مرتبط با شبکه نمایش گوگل که تبلیغ شمارا در وب سایت هایی که محتوایی مرتبط با اهداف شما دارند به نمایش میگذارد.

 

با تبلیغ در شبکه جستجوی گوگل که شامل تبلیغات متنی می باشد، می توانید تبلیغ خود را بالاتر از نتایج ارگانیک گوگل به نمایش گذاشته و همچنین جذب مشتریانی را برای شما فراهم می آورد که دائما در حال جستجوی محصولات یا خدمات شما هستند. تبلیغ هدفمند، رقابت با رقبای همیشه در صحنه، افزایش ترافیک سایت یا اپلیکیشن، نمایش تبلیغ در جستجوی موبایل و دسکتاپ، افزایش فروش و آنالیز لحظه به لحظه تبلیغ از جمله مزایایی است که از این طریق عاید شما می شود.

 

منحصر به فرد ترین روش تبلیغاتی

روش های تبلیغاتی مختلفی از جمله تبلیغات در تلویزیون، بیلبورد های تبلیغاتی، شبکه مجازی اینستاگرام و… وجود دارند. در هر کدام از این کانال ها، تبلیغات شما به همه مردم نشان داده می شوند و هیچ فیلتری جهت اینکه فقط مخاطبان خود آن را ببینند، وجود ندارد. در حالی که در تبلیغات گوگل، محصولات و کسب و کار شما فقط به افرادی نشان داده می شود که به دنبال محصولات شما می باشند و آن را در موتور های جستجوگر سرچ کرده اند. شما با استفاده از تبلیغات گوگل می توانید مخاطبان فعال خود را پیدا کنید و کسب و کار شما در کمترین زمان ممکن رونق و پیشرفت زیادی پیدا می کند. بنابراین اگر به دنبال فروش زیاد و مشهور شدن می باشید، حتما از این روش استفاده کنید.

 

نداشتن تبلیغات در گوگل (Google ads) به این معنا می باشد که کل مخاطبان فعالی را که در آنجا حضور دارند، از دست داده اید. شما با استفاده از تبلیغ در گوگل می توانید بر همگی این افراد تاثیر بگذارید و آن ها را جذب کنید. ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد، تبلیغات ویدئوی بنری، کمپین تبلیغاتی جستجو، تبلیغات اپلیکیشن، تبلیغات یوتیوب و… از جمله روش های منحصر به فرد تبلیغاتی می باشد که گوگل ارائه می دهد که برای همگی کسب و کار ها مناسب می باشند. به جرات میتوان گفت پر بازده ترین، هدفمند ترین و کامل ترین روش تبلیغاتی در دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات گوگل می باشد.

 

تبلیغات گوگل بی رقیب در دیجیتال مارکتینگ, تبلیغات گوگل در دیجیتال مارکتینگ, انواع کانال های دیجیتال مارکتینگ

تبلیغ در گوگل

 

پرطرفداترین روش های تبلیغاتی گوگل ادز

به نظر شما کدام یک از روش های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ می تواند به اندازه تبلیغات گوگل برای شما مشتری فعال جذب کند؟ در اکثر موارد شاید بتوان گفت ، هیچکدام از روش های دیگر به اندازه تبلیغ در گوگل مفید نخواهد بود. در زیر به مواردی می پردازیم که بیشترین استفاده را در گوگل ادز می توان از آن ها داشت.

 

کمپین تبلیغاتی جستجو

این نوع از تبلیغات در بالا و پایین صفحه نتایج جستجوی گوگل به نمایش در می آیند و همچنین با بر چسب Ad از نتایج طبیعی متمایز و جدا می شوند. طی سالیان متوالی گوگل به انتخاب اول کاربران برای جستجو تبدیل شده است و از این رو شما می توانید با کمک تبلیغات جستجوی گوگل تبلیغ خود را در جایی به نمایش بگذارید که مخاطب هدفتان قرار دارد. از طرف دیگر از می توان به تشابه ظاهری تبلیغ با نتایج طبیعی دارد اشاره کرد که خود نیز یک مزیت محسوب می شود.

 

ریمارکتینگ

تصور اینکه همه کاربرانی که وارد سایت می شوند و خرید انجام می دهند صحیح نیست و چنین چیزی اتفاق نمی افتد. آیا بهتر نیست دوباره سراغ این کاربران برویم؟ چیزی که امروزه مطرح است حول محور بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ می باشد. حال سوال اینجاست که چه چیزی رخ می دهد و چه باید کرد؟ با استفاده از کوکی های مرورگر می توان مسیر حرکت کاربران و اقدامات آن ها را مورد بررسی قرار داد که از کدامیک از محصولات یا صفحات شما بازدید کرده اند.

 

با بررسی اطلاعات به دست آمده و بهره گیری از روش ها و استراتژی های مختلف می توان دوباره این کاربران را در جاهای مختلف هدف قرار داد و به این اقدام ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد می گویند. باید این نکته را هم در نظر داشت که ریمارکتینگ علاوه بر هدف قرار دادن مشتریان بالقوه، مشتریان فعلی را نیز دوباره هدف قرار می دهد و می توان به صورت هدفمند بارها و بارها مخاطب خود را هدف قرار داده و تثبیت کنید که از شما خرید یا خدمات دریافت کنند.

 

تبلیغات ویدئوی بنری

در این روش تبلیغاتی کاربرانی تبلیغ شما را خواهند دید که به محصول شما علاقه دارند. در این روش محتوای سفارش دهنده به دست مخاطبانی می رسد که به آن محتوا علاقه مند هستند. از این رو شما می دانید که تبلیغتان در چه سایت هایی و چه مکانی و در چه صفحاتی نمایش داده خواهد شد. این نوع از تبلیغات مناسب کسب و کارهایی که سعی در بیشتر شناخته شدن برندشان دارند، می باشد.

 

کمپین تبلیغاتی جستجو, تبلیغات ویدئوی بنری در گوگل,روش های تبلیغاتی آفلاین

تبلیغات گوگل؛ بی رقیب ترین در دیجیتال مارکتینگ

 

مزایای منحصر به فرد دیگر تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل مزایای زیاد و منحصر به فردی دارد. علاوه بر اینکه تبلیغات گوگل هدفمند ترین روش تبلیغاتی می باشد، مزایای دیگری نیز دارد که موجب محبوبیت این کانال تبلیغاتی در میان مردم شده است. در روش های تبلیغاتی آفلاین جهت انجام تبلیغات برای محصولات و خدمات خود، مقدار زیادی پول از شما گرفته می شود، در حالی که از مقدار اثرگذاری آن نیز بی خبر می باشید.

 

این هزینه ها برای افرادی که کسب و کاری را تازه شروع کرده اند، زیاد می باشد و هدفمند هم نمی باشد. در مقابل این ها تبلیغات گوگل وجود دارد و هزینه آن توسط خود افراد تعیین می شود. شما در تبلیغات گوگل می توانید با هر هزینه ای هر چند که مقدار آن کم باشد، تبلیغات خود را شروع کنید. شما با این روش تبلیغاتی می توانید از اثر گذاری تبلیغ های خود آگاه باشید و در صورتی که نتیجه موثری نداشت، می توانید آن را متوقف کنید.

 

یکی دیگر از مزایای تبلیغ در گوگل این می باشد که شما می توانید ساعات و روزهایی را که تبلیغ شما نمایش داده می شود، تعیین کنید. همچنین در تبلیغات گوگل هیچ محدودیتی جهت تعداد کلماتی که می خواهید در صفحه های گوگل قرار دهید، وجود ندارد. تبلیغات شما می تواند با هر تعداد کلمه ای در رتبه های برتر قرار گیرد.

 

از طریق این روش تبلیغاتی می توانید در کمترین زمان ممکن، بیشترین بازده را بگیرید. بنابراین پیشنهاد ما این است که اگر صاحب کسب و کاری هستین که مخاطبان آن در اینترنت هستند و یا برای دستیابی به کالا یا سرویسی که شما ارائه میدهید ، آن را در اینترنت جست و جو می کنند، استفاده از پلتفرم های تبلیغات در گوگل را از دست ندهید.

 



چند دقیقه با دانستنی ها

  • تبلیغات در گوگل راهکاری سریع و ارزان برای بهتر دیده شدن کسب و کارها
  • چگونه کالا و خدمات خود را اینترنتی بفروشیم ؟

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله اینترنتی بیلونه در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    4/1AX4XfWh-pQlytkVxiuowtErVz_LNOCxRsPQucxEwCd7okuzdHYLvedSlFnw